Thursday, October 05, 2006

the bleedin choir invisible


Denne gangen var det like før jeg overbeviste meg selv om å faktisk GJØRE noe i resttslæretimen. But who am I kidding, right? Og ja, Thomas, jeg vet jeg bare lurer meg selv... Men er det egenltig luring når jeg er fullt klar over det? Jeg mener, skulle jeg lure deg en gang, med, si, å lage en kake til deg som var full av.. pepper, men du visste allerede at kaken var full av pepper før du spiste den, kan det da kategoriseres som luring? Siden du ikke er her og siden jeg egentlig ikke spørr deg, sånn på ordentlig, og siden jeg faktisk vet svaret, siden det faktisk var mitt spørsmål så velger jeg å skrive konklusjonen her: NEI, det ville ikke det! så, back to the point.... Dere lesere skal prise dere lykkelige for at rettslæretimer har kommet til eksistens, foruten dem ville denne bloggen vært - som monty python sier det om the norwegian blue -
" PININ' for the FJORDS? What kind of talk is that? ... 'E's not pinin'! 'E's passed on! This parrot is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker!
'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies!'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig!'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisibile!!
THIS IS AN EX-PARROT!!... død, med andre ord... bare så det er sakt. "Run down the curtains and joined the bleeding choir invisible" er forøvrig min favoritt...

Hadde ikke så mye på hjertet i dag... russepasseet er kjøpt og betalt for, billetten til London er booka, har et rom å rydde, lekser å gjøre, venner å sette pris på, musikk å spille, musikk å høre på, bøker å lese, historier å le av, ting å kjøpe, ting å få...chille, kort sakt så er jeg en veldig travel homo sapien. So leave a message if you need to make an appointment, and I'll get back to you. and remeber, when it comes to hangin with friends are there is always something you can postpone ;D You're beautiful! God speed and I love you.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hadde du lagt den kagå å eg hadde visst d så hadde du lurt deg sjøl ,P

6:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

åhr! nehei!!

3:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Monty Python! :D

Fiiin sketch^^

12:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home