Monday, October 02, 2006

Enda en fra narvesen

Da var det ny rettslæretime og nye muligheter til å poste et nytt innlegg her på min å så populære blogg. Igjen må jeg si at mine brilliante skriveferdigheter trenger litt smøring - kanskje de er litt rustne fordi det har gått en stund siden sist innlegg? :S - så once again må då bære med meg mens jeg varmer opp med tulle skriving. Hm... va skal det bli dag? Jeg kan jo fortelle litt mer fra narvesen? Det er alltid en hit, er det ikke det da :P ? Jeg tror det var i går, det var to søstre - eller muligens to venninder somlignet VELDIG - som kom innom. Begge hade like briller og begge hadde samme hårfrisyre. Jeg kunne høre dem komme på laang vei. DEt begynnte med en slags summe lyd fra ca vest i lei. Jeg snuste litt rundy for å høre om det var en av våre finurlige og høyst avanserte maskiner på narvesen som hadde slått seg vrang, men etter en heller mislykket ekspedisjon satte - nei ikke satte, det er nå blitt ulovlig på narvesen, jeg mente lente - jeg meg ned mot pizza maskinen og hørte at summingen kom næremere og nærmere. Den ble liksom høyere også, eller, ikke høyere, men mer tydelig. Etter jeg hadde slått fra meg tanken om at dommedag var nær og bekymret meg litt for at jeg ikke hadde sanket mer enn tre meloner til å gå under jorden i enmillionmilliard år med, åpnet døren seg og inn gled damene. De snakket veldi masse. Hele tiden. I munnen på hverandre. I munnen på meg når de spurte meg om noe. Ja, de snakket veldig masse. De så veldig lykkelige ut. De kjøpte masse snop og tilbød seg å legge igjen en papirsnopepose da vi bare hadde sånne plastikk chupachup poser igjen, som ikke har samme kvalitet. Jeg takket for det. Hun tok posen tilbake igjen, hun måtte jo ha en pose når hun kom hjem til alt snopet hun hadde der. Såklart hun måtte. Er du teit eller. Nei, er du? eller... ? De forklarte at de måtte vente på toget. De satte seg ned i trappen på narvien vår. Fant frem en stor flaske med appelsin brus. "kan jeg få en kopp". "Jada, det kan du sikkert". "tusen takk...kan jeg få ett lokk også, sånn jeg ikke søler på toget?". "klart det"

Jeg syntes det var veldig fasinerende å studere disse to, den ene litt sky, den andre likte koppper med lokk.

2 Comments:

Blogger Cecilie said...

hahaha! eg ser de for meg... "den ene litt sky, den andre likte koper med lokk" skam kult!

11:55 PM  
Blogger Astri said...

ehh æ d ikkje lov å sitta på narvesen? versta eg he hørt!! æ d muligt??
å ja... du fekk meg t å le denne gongen og! =) lige d!

1:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home