Thursday, May 18, 2006

Vanilje eller regn?

Da var CDn til Silje AKA Someone's daughter kjøpt og betalt for, og FOR en CD! Til alle dere som ikke har kjøpt den enda; FÅ GANG PÅ DET!!! Auff, eg blir heilt mjuge inni meg når eg hørre på ann. 1000takk for den (tenkte det minste jeg kunne gjøre var å gi litt gratis reklame her på denne høyt traffikerte bloggen min :P ;) ) Nå som det er gjordt... Hva skal man blogge om i dag da? tenketenke... Jeg kan jo blogge om folk som gir seg ut for å være noen de ikke er.

Folk som gir seg ut for noen de ikke er er dumme. Eller egentlig så er det synd på dem fordi de tørr ikke være seg selv, og det er trist. Jeg blir like sjokkert hver gang hvis hører at en av dem jeg av og til henger med eller til og med noen av mine venner behandler noen annerledes enn andre. Og selv om jeg så gjerne vil tro at det den perosnen som sier det til meg bare lyver er det fremdeles en del av meg som ikke helt klarer å la være å høre på det som blir sagt. Det verste er når de sier at han behandler meg slik han gjør fordi det er viktig for ham og/eller at han bare gjør det for sin egen del. Da blir jeg skikkelig trist. Jeg er en naiv og godtroende person (og trivs egentlig med det) så jeg vil så gjerne at alle skal kunne leve lykkelig sammen, og det tears my heart apart når noen av de jeg er gla i ikke liker hverandre, og spesielt når de bor langt vekke og det ikke er noe jeg kan gjøre med det. Når jeg tenker meg om kan jeg jo be... jeg kan jo be for ALT... men jeg kan ikke være der fysisk å fikse opp i ting.
Hvorfor kan ikke alle bare si ting som de er i stedet for å si sjokkolade når de mener vanilje, blå når de mener grå og sol når de mener regn?

6 Comments:

Blogger miss_solvor said...

å be æ enn goe ting! you should try that :)

glede mæg te alphaweekend nå te helgå :)

12:46 PM  
Blogger Helena said...

eg åg!!!

1:02 PM  
Blogger Cecilie said...

Ntåå, du æ så søde! Men ja eg føleme deg!

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

10:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

4:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! » »

2:11 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home