Thursday, April 20, 2006

Bare på trass

Slik er det: Mange vil si at jeg har vært veldig uansvarlig denne uken, ja, sånner det virkelig. Men det har sine naturlige årsaker også. assåegkanforståatdettevirkekanskjesomomdeteenunskyldningmendetejoegentligtsånnmealledå..egentligt... det har jo faktisk vært ferie og skolen min (curses på dei som fekk begynna på onsdag) startet opp igjen på Mandag. Vi har hatt 2, jeg gjentar 2!!! avsluttende prosjekter denne uken + vi skal ha geografiprøve på fredag. Læreren sa and I quote: For enkelte av dere kan det bli viktig å få et karaktergrunnlag for i det hele tatt å få karakter i faget. Derfor bør dere møte opp til denne prøven. Jeg sier ikke mer... Uansett, som jeg sa, jeg har vært veldig uansvarlig denne uken, jeg tenkte at jeg skulle satse på Engelskprosjektet og slik kanskje klare å nå opp til rock bottom hvis jeg strekker meg veldig og står på tå-spissen. Og siden gymprosjektet uansett kommer til å gå i dass hva er vitsen med å bare gjøre det værre? right? Så, her sitter jeg da, på biblioteket i full gym habitt og skriver på bloggen fordi jeg ikke har noen egentrening å levere, og med en trang til å låne en gøy film, stikke innom AKA å kjøpe masse digg til å spise, bare sånn på trass.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha! Du fucka opp siaa di igjen!!! NOOOOOB

Klem din beste venn, Karin

(Eg gadd ikkje logga inn)

2:51 PM  
Blogger Helena said...

Curses!!!! *hytte me knyttneven*

11:53 PM  
Blogger Ine said...

Hej darling!

Jess, I sure do, 31. mai! Komme jo kje te aa ver heima foer den 1. juni daa men... Anyway, Norway will be graced with the precense of the oh-so-loving Ine again! Komme du innom aa seie hei? Meg aa twinsaa ska ha en liden get-together me film aa saannt fraa Unaiten, aa du e meir en velkommen bort en tur. Cecilie og viss hu vil!

10:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP The best camping equipment patanol prescription http://www.concerta-drug.info/Bloodpressurefluctuatesbig.html effects post propecia side alcon patanol Org fioricet link http://www.rieger-body-kits-bmw.info/Patanol_canada.html How safe is celebrex Phendimetrazine 2bonline Allegra side effects http://www.zyrtec-and-pregnancy.info/Patanol-optivar.html patanol opth drops http://www.interactions-side-effects-protonix.info/Infiniti-louisville-parts.html Kentucky farm bureau insurance brandenburg ky Galaxy britax convertible carseat alcon patanol http://www.recreational-vehicle-manufacturers.info gaining weight while on effexor scooter dry battery

3:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home