Thursday, March 30, 2006

Platekontrakt?

Da er det gjordt. Vi har produsert en sang. It's a dream come true eller, jah, meir eller mindre dream come true. Me (Meg å Cecilie) he lagt en litt uproffesjonell sang men som samtidigt e litt meir profesjonell en den "banana sjiggelailai" sangen som Cecilie lagte i 8ende klasse, fordi denne har instrument i seg. Eller, ett par falske tona fra et ustemt piano i andre etasje i KongHaraldsgt 1 BRYNE. Eg trur ikkje me komme te å turnera any time soon men me vente spent på en pladekontrakt.

5 Comments:

Blogger Cecilie said...

Haha, babana shiggelaylay, va jo drid finå! Eg fatte kje keffor me ennå huske den sangen- eller jo det va jo såklart forde ann va så fine å, jah, alle vett jo at fine sanga sette seg i hjærte til folk!

jojo, me ska altså på turne. Bono ringte å spurte om ikkje me kunne varme opp for man neste fredag i Gand Kirke klokka halv 9. Be there!

1:27 AM  
Blogger Cecilie said...

å så ska me ha intim konsert me Marit sitt leke piano( to go), og da dræge me fram gamle shlegers som babana shiggelaylay, i en beroligende og rolig atmosføre på mitt rom.

P.s ta på den sjokke såkka, å boblejakke(men ikkje for store for då har me kje plass t nogen gjeste, du vett eg har lite rom)for som du har erfart så e temraturen på rommet mitt under 0.

1:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha. Klart dokk kjæme te å få pladekontrakt. tippe Sony og EMI står bare å vente på at dokk ska signera:P Kjæme gjærna å hørre på æg viss dokk ska ha konsert.

du skrive løye:)

12:25 PM  
Blogger Helena said...

jaja alle vannane vårs får fri entré, så det e bare å setta i gang å kiss some asses. æsse ;)

4:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! » » »

3:02 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home