Monday, April 24, 2006

Godt og Blandet

Og nå, en kunngjøring: brrrrrrdetteerrrrentrrrrrromme-virrrrrrrrrrrrrrrrrvel, Jeg fikk karakteren 5/6 på norsk tentamen i dag. Yess ass!!!! endelig etter 10 år på skolebenken får jeg da alikevel et snev av en 6'er. Et klapp på skulderen til deg, Helena. Noe annet: Pc'en min har nettopp tatt rekorden i lengst tid å åpne en inernett-side, ca. 55 sek. Det er faktisk lenger enn man skulle tro. Belive you me. Et spørsmål: hvordan i all videste verden skrives nettopp...netop...nettop...netopp...nettåpp? GAH!! En glanyhet: Det er vår!!!! Ehhh, en kall-dette-hva-du-vil: Jeg fortjener ros for hyppig blogging. Det var en ting til, men jeg glemte hva det var. Jeg liker godt og blandet :D Jeg liker mennesker som kommenterer også... :D :D JO! nå kom jeg på det: Et spørsmål: Har alles blogger-kontoer skiftet til vår-pels (eeeeh, alstå layouten på det som kommer frem når du skal poste en post og andre magiske ting)- i så fall en veldig stygg vår-pels - eller er det bare min? God sommer dere!

7 Comments:

Blogger miss_solvor said...

GRATULERA HELENA !!! klem te dæg for du va så flinke :P

2:32 PM  
Blogger Helena said...

Takk takk ~~

2:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

jaja, gratulera mæ ein 6ar!!! :P

6:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Godt at Brit he nogen gode eleva tror eg.. ;o) Gratulere!

11:19 AM  
Blogger Helena said...

Eg trur kanskje smisking hjelpe. Du trenge ikkj egjer mye heler, bare sjå levandes ud i timane (noge som kanskje e en prestasjon i seg sjøl) men takk takk

4:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! worn tires

2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! Reynolds coat of arms 1965 chevrolet impala Electrical wire 20 awg type z teflon jacket life assurance companies uk ocho rios jacket by alfred dunner Moving company review Formac flat screen us Caught wearing wifes black satin lacy dress Sample nexium some treatments for eczema leather jacket buyers of greece Boating safety education requirements is animals bad for eczema Tires p20560r16 Graphics cards video prices and reviews acuvue contact lense contact lens order hockey equipment and safety http://www.dkny-blue-jean-jackets.info Modulus laptop carry case Alpine in car dvd player

6:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home