Thursday, May 11, 2006

En meningsmåling:

- I want a girl with a short skirt and a long(loooooong) jacket.- Betty Davies eyes- David Gray- Sail away


Hva er tidenes sommersang?

Kom med forslag :D

Daniel Powter - Bad day (ja, den går meg også på nervene men fin er den... når du ikkehar hørt den på leeeeeenge)
Joe Strummer and the mescaleros - Mondo Bongo
Magnet and Gemma Hayes - Lay Lady Lay
ettelleraenthuskekje - I love you Ono
Chris DeBurgh - Lady In Red
Franz Ferdinan - Take Me Out
Maroon 5 - She Will Be Loved
Shnappi sangen
Creedens - Have you ever seen the rain

- I want a girl with a short skirt and a long(loooooong) jacket.- Betty Davies eyes- David Gray- Sail away
Mungo Jerry - In the summer time

3 Comments:

Blogger Cecilie said...

Jaaaaa! Eg elske sommersanga! Men ikkje den der "aijahi-aijahi- dragostea din tei" Den er fæææl!

Men du glemte disse:

- I want a girl with a short skirt and a long(loooooong) jacket.
- Betty Davies eyes
- David Gray- Sail away.

Men desse er eg enige i;) :
- Joe Strummer and the mescaleros - Mondo Bongo
- Magnet and Gemma Hayes - Lay Lady Lay
- ettelleraenthuskekje - I love you Ono

12:01 AM  
Blogger Helena said...

jaaa! eg glede meg te å få nye sommersanga :D

12:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

sommersanga æ gilde å hørra på! Men du he jo glømt en av di viktigaste. Mungo Jerry- in the summertime:D

men ellers æ æg enige at dei(jaffal nogen av di)sangane du foreslo æ bra sommersanga:)

Me ser plutselig!

9:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home