Tuesday, May 22, 2007

Thomas grommass


For dei av dåkke som leste det korta innlegget eg hadde her om Thomas i helgå, må eg bare få uttrykka at sjøl om det kanskje hørtes veldi frekt ud så va det meint på aller beste måde. Å for dei av dåkke så ikkje leste det så va det ikkje egentligt så veldi frekt... bare et kort referat om Thomassen sjøl å ett lide triks eg he for å få ann te å holla kjeft :P (noge som som regel ikkje e ønskelig, au contraire) Eg he med dette bestemt meg - heilt uoppfordra - som ett lide plaster på skrubbsåret, å skriva ett snillt innlegg om Thommitommitomtom her på den oh så traffikkerte bloggen min.

Han e ikkje akkurat en ompalumpa, for å sei det sånn... meir sånn som Katjakaj egentligt (hvis det e han høge :S). For å sei som eg sa innledande i det andra innlegget, så e ann høg mørk kjekk... you get the picture :D. pluss at han e tømrer så han blir snart rige ^^, bare en liden praktisk opplysning for dåkke single jente (å gutta, though eg ikkje kan
lova dåkke noge) ude der som kanskje tenke litt lenger fram i tid enn det som strengt tatt e nødvindigt.
Thomas e veldi morsomme åg, ja, han e det - faktisk. Mange gullkorn å henta fra det travla snakketøye ans, te underholdning for alle oss andre. Å ikkje nok me det, han e sikkert den snillaste mannen som he gått på denne jord itte Jesus, Gandhi, han presten i konsentrasjonsleiren onna krigen å moder Theresa... om hu e mann kan vel diskuteras menne, du meinte ke eg forsto; han e veldi velid veldi snille :D. Pluss han 20 så for oss mindreårige så kan det komma in handy både tiit å ofte :P :P (egentlig så e det kun derfor eg e venn me ann ;P..... neidå) Eg kan jo spør meg sjøl keffor eg e venn me ann.
Keffor e eg venn me ann, Helena?
øøøøøøhmlølølølølølø... hm...hm... tenketenketenketenke... bare...FORDET!! :D :D
ikkje nogen spesiell grunn så e unormale... det e bare fordet eg lige det, trur eg.. eg meine, kem gidde vel ver me nogen så di ikkje lige.. sant? Såe, take it from me, han e veldi jille å ha som venn. Pluss han he mange av dei finurlige men fantastiske egenskabene så min kjærast åg he! For eksempel så he han bil, jube lomma (som e veldi praktiske når du he glømt taskå di heima), en gavmilde personlighed kombinert me lærøinglønn :P å sikkert en goe armkrog å ligga i. Personligt he eg aldri prøvd sistnevnte (så eg kan huska) men eg he hørt at ann ska ver av øverste klasse :D. Pluss han he en veldi kule lillebror, kalt Veltrent, need i say more?

_

Avluttningsvis vil eg sei at Thomas he noge for alle, alle burde prøvann. Han komme me 50 års vennskapsforsikring pluss tilgang te ett pisselonka badevann om sommeren.
Gla i deg :D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

du æ flinkeå skriva helena dæ ska du jammen mæg ha :)

- solvor-

gidde ikkje logga mæg inn.....

1:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home