Sunday, March 18, 2007

Søndag



I dag har det vært en stille dag, og det er det enda. Men litt senere i kveld skal vi ha karaoke fest hjemme hos oss ^^. dang, that's sweet, you might say. hm.. jeg hadde ett budskap jeg ville dele med dere, mine trofaste lesere, men jeg har glemt hva det var. Jeg er sikker på at hadde jeg latt en harvard uttdannet psykolog fått undersøkt meg ville han funnet en helt ny form for hjernesykdom, en slags krysning, kanskje, av Alzheimers, dustleksi og narkolepsi... han kunne kalt den opp etter seg og tjent 1000 00000 0000 kroner which of han ville være nødt til å dele med meg - the freak - siden det var min sykdom.
-
Nå husker jeg! Jeg skal melde meg på skaperen å legge frem en patent på en duppedings som tvinger alle besøkere av min trafikkerte blogg til å legge igjen en kommentar! det er det mest irriterende jeg vet om når jeg finner ut at folk jeg ikke en gang vil kategorisere som bekjente forteller meg at de leser bloggen min (selv om slike tilfeller bare skjer ytterst skjelden) uten at jeg har hatt den fjerneste anelse!
-
Så her er en beskjed, dirkte from all of me to all of you blogg tøser, Vær så snill, er du innom bloggen min, om enn bare for en kjapp oppdatering om hva som foregår i mitt spennende jet-set liv så skriv en kommentar å fortel meg hvor glad du er i meg, hvor høyt du ser opp til meg og hvilket trofast idol jeg alltid har vær for deg, selv da Britney fikk seg boob-job, da Tom Jones likesågodt bare stiftet alle øyerynkene sine sammen en gang for alle, ja selv da Michael ble hvit som en barnerumpe, selv da var jeg der for deg, med min sprudlende personlighet og vinnende smil, som en skinnende stjerne på en ellers så grå himmel... Eller så kan du bare skrive hei og hallo, jeg leser bloggen din... I love you all!
Peace out.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nice budskap! Eg lese nemlig bloggen din. :) Ofte!

Ha en gudd søndag og karaoke-party! :)

9:33 AM  
Blogger Karin said...

Helena, eg AU lese fillen bloggen din! Driddkult karaoke party i dag forresten, mor di e ein reser, i might say! You know i love you ;)

kisses!

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehe awe. snille dåkke e :D ^^

11:32 PM  
Blogger miss_solvor said...

helena du trengde jo ikkje akkurat dæ dæ styggaste bilde du fant av mæg å legga ud på nettet då..

Men ellers skrive du veldig bra som alltid :) Mor di kan jammen mæg synga karaoke! Dæ va goi på sundag forresten :D Å ja glad i deg forresten :)

1:21 PM  
Blogger miss_solvor said...

* ta dæ

1:22 PM  
Blogger Ida said...

here!

eg lese!

12:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

I read to =) VELDIGT gla i deg btw ;-) Klem!

6:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha, FÅR enn fantasi du he Helena! Du skrive sånn eg kan læ mens eg lese...:)

12:26 PM  
Blogger Cecilie said...

du e så morsomme helena!:D frå virkeligt satt ord på det!:) å du e MIIIIIIIIIIN bestevenn!hihi;D;D;D;D;D;D;D;D

1:23 AM  
Blogger Cecilie said...

*får

1:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oppdatering oppdatering hei hei hei osv! ja, æg læse bloggen din æg ao;) å du skrive veldig bra:)

8:35 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home