Monday, March 05, 2007

Jeg vil ha enn vippekopp. en med hatt og nese på... la la

jeg kjeder meg. i dag kjeder jeg meg. jeg kjeder meg ekstra mye i dag fordi jeg hadde en utrolig bra helg. på lørdag var det gang hos min gode venninde karin. Jeg nekter å ta på meg ALL skyld for knusing av designer glasset til Synnøve, jeg velger alternativ a, del med en venn. Men det høye glasset, dèt var kun min feil. Neste gang får jeg vippekopp. wiii :). I går fikk kjæresten min møte familien... Det var en... opplevelse :S :P. Jeg tror han falt i god fisk til slutt da :D. I dag savna jeg kjæresten min veldi. Så mye jeg aldri har gjort før. Det liker jeg ikke. Men det går over. Vi skla snakkes i drømmeland snart :D

2 Comments:

Blogger Cecilie said...

Aw!! vett ka du meine!:( eg har heller aldri savna kjæresten min så mye som eg gjor i går...:( men for å gjer dagen din kanskje litt lysere, så har du ann;) viss du ikkje allerede har fått me deg kossen de funke så må du gå inn på bloggen min! for å lesa ka de går ut på;)

5:04 AM  
Blogger Karin said...

eg og tikke deg helena!! Så nå MÅ du nesten fortsetta denne legen! Check out my blog to see the weird stuff you maybe didnt know about me ;)

7:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home