Monday, November 13, 2006

århundrets nyhet?

Med et visst press fra utenforstående parter har jeg nå bestemt meg for å legge ut et litt mer detaljert innlegg om meg og mine eehmm.. kjærlighets-....aktiviteter..?..

Anyway, grunnen til at jeg ikke har skrevet noe mer inngående om meg om min nye pojkvenn er at jeg har vært litt opptatt i det siste og har heller valgt å være sosial - noe som helt sikkert også kan diskuteres - i stedet for å cruise cyber space og legge ut lange detaljerte blogginnlegg.
Men, som de fleste av dere vet - hvert fall jentene, tror jeg - har jeg fått kjæreste whu. Jada, det er helt sant, faktisk.



Er du gutt så kan det være til ditt eget beste om du bare hopper over det neste trefirefemseksrestenav-linjene. Okei? Okei. Here we go.

Han heter Kim Sigurd og er en fettpølse… Neida, men slutt å les nå Kimmi, jeg blir litt flau...
Han kommer fra Figgjo, ja, jeg vet hva du tenker; ”uh-oh, figgjo sier du ja, de er vel ikke akkurat mors beste barn eller hva?” Men faktisk så har jeg klart å kapre den eneste figgjogutten som ikke ble narkis i en alder av 13. Misforstå meg rett, Figgjo er helt toppers det, men det har kanskje ikke verdens beste ryktet på seg. Uansett, han er 20 år, går på BI og studerer til å bli markedsøkonom.
Hvis du/dere noen gang treffer ham og han lurer på hvorfor jeg er sammen med ham så sier dere; "Elementary, my dear Watson,

1. fordi du har bil

2. fordi du har mange lommer hun kan ha tingene sine i når hun har forlagt vesken sin

3. fordi du spanderer/lager mat. "

Men den egentlige grunnen er fordi jeg er veldig forelsket i ham og fordi jeg simpelthen synes han er den goaste gutten som har walked this planet. Pluss at han synger fint, er super snill og gøy å kose med… I tillegg til at han er kjempe morsom å vær med og alltid har en underholdene historie på lager, familien hans er den kuleste ever og han eldig veldig veldig kjekk, og har store muskler :D (ja Kimmi, jeg vet du ventet på det og ikke har sluttet å lese... hihi ,neida, baaare les) det bildet på bloggen til Cecilie er litt…urettferdig, da det ble tatt tidlig på morgenkvisten ;) men jeg synes han er pen uansett jeg... :D

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

eg e isje ei fettpølsa.. :p elske deg jentå!

12:16 PM  
Blogger Astri said...

Nåhååå... skjønnas!! men du glømte jo å skriva om koss du sitte å glise heile dagane på skulen. blir glae bare av å sjå på deg jo. d æ sjefs!!! =) kjærleiken æ goooe!!! DU æ goe!! hihi

ny blogg forresten: astrim.blogspot.com
Chech it out!

3:11 PM  
Blogger Helena said...

Astri: haha, om det va du så smugla en lapp me adressen t bloggen din i bokselommen min?!?! Takk for det, du æ kje så aller verst du heller ;)

Kim Sigurd: Neeeeeeeei så, du æ jo tynne å liden :P nedda. Du æ akkurat påerfekt "
Dedikert til my sweethaert:

Liten?
Jeg?
Langt ifra.
Jeg er akkurat stor nok.
Fyller meg selv helt
på langs og på tvers
fra øverst til nederst.
Er du større enn deg selv
kanskje?

11:19 PM  
Blogger Astri said...

hehehe nei.. d va nok ikkje meg. eg drive ikkje m sånn smuglervirksomhet, sjøl om du kanskje sko trudd d! :P

1:47 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home