Tuesday, March 06, 2007

Han kysser meg han kysser meg han kysser meg godt han kysser som et bringebærdrops :D (det e enn sang alså...)


Alle har hørt quoten Love Is In The Air, ikke sant?Jada, trodde også det.Akkurat det sitatet der kunne ikke passet bedre akkurat nå, da jeg, som en mer eller mindre nyforelsket, er sammen med min kjæreste (4 måneders jubileum i dag faktisk! Og min gode gode gode kjæreste befinner seg akkurat nå nede på kjøkkenet for å lage i stand en finere middag til oss, som han forøvrig stod opp tilig i dag morges for å lage klar. Ingen over ingen ved siden, min kjæreste knuser alle deres til sammen med en hånd på ryggen, lett!), Cecilie som er en håpløs romantiker er sammen med sin kjæreste som hun er ekstremt forelsket i og nå nylig har Astri fått seg kjæreste hun også - jepp, hun har alltid hatt ett godt øye for hva som er hipt.
-
Jeg er svært fornøyd med min kjæreste. Skulle jeg være med i en undersøkelse hvor spørsmålet var "Hvor fornøyd er du med din kjæreste?" ville jeg krysset av på "meget fornøyd", neste spørsmål kunne kanskje vært "hvor glad er du i din kjæreste?" og alternativene var som følger "æsj", "sånn passe", "njeh" og "helt hodestups forelsket" ville jeg deffinitivt valgt den siste.
Helt hypotetisk sett, om noen hadde tilbudt seg å kjøpe evnt. byttelåne kjæreste med meg, ville jeg avslått blankt.
-
Han kom som bestilit i en meget praktisk pakke som egner seg perfekt til å ha i stuen som pyntgjenstand - da den ser utrolig godt ut - eller eventuelt bare gå på tur med ute på gaten for å vise den frem om det måtte være ønskelig. Han har mange praktiske egenskaper som f.eks innebygde varmekabler (som passer meg ypperlig da jeg ofte fryser både her og der i disse mørke, kalde vinters-tider), kysse på kommando, trygg og god armkrok til å hvile seg i og en humor som kan få selv de gråeste dager til å virke en hel del blåere. Dessuten var det tilbud akkurat den dagen så jeg fikk en ekstra bil og en helt ny og fantastisk hjertevarm familie å bli gla i med på kjøpet!

2 Comments:

Blogger Kim Sigurd said...

eg elske deg pus

2:06 PM  
Blogger Kim Sigurd said...

elske deg

2:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home