Friday, May 18, 2007

...å sånn

Jeg sitter her å kjeder meg litt mens jeg venter på bussen som jeg skal ta hjem fra Kim Sigurd om ti minutt. Grunnen til at jeg må hjem er fordi jeg skal hjelpe Karin me å rydde etter 16 mai festen vi hadde der. Ikke motiverendes. Så skal jeg hjem å hvile meg før jeg må på jobb på MammaMia som nå har vært min arbeidsplass i snart 1 1/2 måned.. Åsså må jeg ikke glemme skattekort og sykkel; personal note. Det er gøy å jobbe på mamma, men akkurat nå savner jeg på grunn av visse hemmelige omstendigheter å jobbe på Narvien, det var da koselig der, til tross for. Men det e gøy på Mamma også, pluss jeg får 50% avslag på alle varer når jeg jobber, så en vakker dag kommer jeg til å drite smoothie ut øra, for å si det på en veldig raffinert måte :D. Å kollegaene mine der er bra også ^^. Men nå er det bare kort tid til bussen kommer, så jeg får si takk for meg for denne gang :D såe..takk for meg for denne gang

5 Comments:

Blogger Karin said...

koffer tog du vekk go'bloggeinnlegget om Thomas då?! Det va så så vilt bra!! :D gla i deg jentå mi!!

2:58 AM  
Blogger Ine said...

Hihi, sjå, eg he fått nye blogg

3:41 AM  
Blogger Helena said...

Karin: hehehehehe fordet stakkar, det va kje særlig fint skreve, å bare for the record så e eg veldi gla i deg thomas ;)

Ine: kuli ^^

5:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

sjerp deg karin anonym syns ikkje d va løye i heila tatt

11:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

eg lure på om det va mange så leste det :P

2:31 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home