Sunday, June 18, 2006

arrrrg

Noe av det mest irriterende som finnes i hele verden er pausene TvNorge har mellom filmene. De slutter filmen MIDT i for å "ta en liten pause til aktualet og været"!! Jeg er ikke en av de som bruker "nerde språket" men WTF!?!?!?! (pardon my french...) Alså, fyyyy søren så irriterende, det er en stor mulighet for at jeg er liiiitt gretten akkuratt nå og at klokken er vell over-due leggetid for småjenter OG at det siste jeg spiste var massemasse ting med sukker i, men jeg er veldi jesjbløhr på TV mr.frikkin-ta-pause-midt-i-filmen-akkuratt-når-de-ska-bli-kjæresta Norge!!!
Eg seie det igjen WTF?!?!?

2 Comments:

Blogger miss_solvor said...

me just say :kæ mæ reklamane på tv 3 då...........

10:04 AM  
Blogger miss_solvor said...

me just say: kæ mæ reklamepausane på tv 3 då................. grrrrrrrrr!!!

10:06 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home