Thursday, May 25, 2006


This might sound/look/seem strange to most people, but at the time being i am EXTREMLY bored...so, i thought to myself; hey Helena what do you say you and I write a new post on our blog, and let's make it in ENGLISH this time.
And so, in lack of anything else usefull to do - exept for, of course, to unpack my bag from last week-end (les: alpha week-end: eit skodespel) and tidy up my room - my answer was "Yes, let's" So here we are, me myself and I, writing an extremely - and possibly a tad boring - new blog. Yes, it is so fresh it smells like newly made waffles.
Like i said, you might find this extremely strange and wonder how on earth did she come up with a CrAzY idea like that!!! well, the answer to that, my oh so enthusiastic readers, is; I really truly do not know!!! As the song i goes "'I guess i'm just weird..."
Anyway, all day I've been trying to learn some new French words and sentences to say, and so far I've got: J'avaisessaye d'appredre le francais/J'essayer d'appredre le francais, Ou etes-vous and que faites-vous. I also got "Jour heureux d'Oh" wich means something like "happy day of oh" :P As you can see this has been a verry boring yet educational day - like most days, really... Now, I'm not saying learning stuff isn't exciting or anything, oh no, au contraire, it's most intreaging, just not when it's lessd oppå meg som om eg va et aent esel...
Oh well, what can we do,
"life is a rollercoaster you just gotta ride it"
right? bøtt I stiched now, thæosen thænks for kåments ænd evrithing...
Fråm Helena with love


,"

7 Comments:

Blogger Astri said...

hah helena.. ju krækk mi åpp!!hahaha.... du æ så utruligt kule!!!! useriøse blogga lenge leve! keep 'em coming

5:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Helena! Konge! Du e vilde i engelsk forresten! Kjenne eg må heim å pugga.. Men igjen, vår engelsklærar e ikkje alltid liga flinke å læra i fra seg.. Forresten, sga kje skylda på henna. Hun jær vell så godt hu kan. Sannheten e forsåvidt at eg faktisk e rimelig (les: driiiiiiiiit) ringe i engelsk å andre fremmedspråk. Eg e nok bare ikkje enn språkperson!!

At du forresten orke driva med fransk når du e så goe i engelsk! Eg holde meg te kun engelsk (les: bare så vidt engelsk) å lige det.

Konklusjon; Du e enn språkperson, eg e ikkje! Å du e kul å snill å grei å fin å sexy.

Hilsen Ida

11:18 AM  
Blogger Helena said...

Astri: takk, eg vett ikkje kosseb det går te eller noge, eg sette meg ber, bjunne å skriva å når eg lese gjønå det itte på blir det bare sånn... i guess i'm just velsiigna på nått sett :P


Ida: hehe, eg vett nok ikkje nok te å udtala me om enelsken din men eg vett at du e driiiid kule :P å det komm edu langt me (eg seie ikkje at du e dårlige eller ringe eller noen ting sånn! eg vett du e smarte asså, ikkje les meir inn i dette enn akkuratt det det e!!) uhm, kor va eg... jo, eg trur der fins to typa folk; språk folk å teori folk. Eg æ DEFFINITIVT en spågfolk. Ang. fransken uhm... eg kan skriva navnet mitt på fransk, that's about it :P

Takk for commentara!!!
the lengre the uhmm merrier på et vis

4:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fytti, du æ goe i engelsk!!

Dæ æ kjekt å læsa når du skrive:D både på engelsk å norsk. Ja, du æ så flinke atta;)

6:30 AM  
Blogger Cecilie said...

Mhm! Du e definitivt en språkperson, heldigen! Skam kule e du og! Vennen min:)

7:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

4:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... » »

9:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home