Wednesday, April 01, 2009

Våryr

Nå sitter jeg her med gruppa mi og skal liksom løse tegneserie-oppgaver i norsk. Det høres kanskje ikke så fælt ut men det er utrolig kjedelig. Eller.. egentlig så har jeg bare meldt meg litt ut og orker ikke å dra meg inn igjen.

Hodet mitt er fult med alle tanker om hjemtur, aprilsnarr (jada, jeg skriver det her for den jeg lurer leser aldri bloggen min uansett! :C) og pengeproblemer. Dessuten er det særs vanskelig å konstentrere seg om noenting som helst påskolen for tiden. It seems alle de pene gutta som jeg trodde hadde slutta på skolen bare hadde gått i vinter-hi og nå er i full gang med å våkne. Dèt liker jeg!
Jeg vet det e mer gøy å lese korte blogger, så denne gangen skal jeg holde meg til dette og heller legge ut noen bilder :)










FRUKOST MED TOVE ^^









BLOMSTEN JEG FIKK AV ELEVENE I 10 KL



PRAKSIS AVLSUTTNING :)













ALICE Å MEG TULLE OSS TE ME SMINKE












2 Comments:

Blogger Astrid said...

Så søte elever som gir deg blomst! Det tror jeg ikke jeg kunne lurt ut av de jeg hadde :p Er deilig at våren kommer og kjekkasene kommer ut av hiet. :D

10:38 AM  
Blogger Ine said...

Hei! Fekk du blomma? Så vilt søtt!! Takk for kosele kommentar :D Eg trekke forresten vinnar av konkurransen på fredag! Men du, send meg en mail på ineh@digernes.as så he eg kanskje en overraskelse te deg ;)

2:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home