Saturday, March 07, 2009

Så grus-omt

Så va det to knekkebrød som gjekk øve enn vei, det eina blei påkjørt å det fussta seie "oj! du såg litt knekt ut"

To steina gjekk øve enn vei, den eine blir påkjørt å den andre seie "heisand så grussomt"

Hei Stein, du ser litt singel ut!

Ke e det mest avslappa dyret?
Chillpaddå

Ke e det mest stressa dyret om vinteren?
Mågå

Ke det kådaste å mest hasj-sugne dyret?
Hippopotamus

Ke e det tryggaste dyret?
Selen

Det va seminar for gamle enke og foreleseren spør publikum om nogen av damene der har hatt sex med ett spøkelese, åi lidå grå krumbøyd dama på bagerste rad rette opp håndå. Når semesteret e slutt går foreleseren bort te den gamla damå å spør "he du virkelig hatt sex me ett spøkelse??" damå ser på ann å seie "ååååå SPØKELESE?? eg trudde du sa spegepølse"'

Har dåkke morsomme vitsa så kom med di! (å ja, Cecilie, du kan få lov å skriva agurk-vitsen din..)

3 Comments:

Blogger Karin said...

Heia! Hehe, versågod, men eg vil jo helst ha brev TEBAGE i MIN postkasse, i stede for svar på bloggen. Møje kjekkare å få brev. Og litt trist å heila tiå senna brev, men aldri få tebage =)

KOZ

PS: Ska hilsa tebage =)

6:59 AM  
Blogger Cecilie said...

okiokiOKI! trenge kje spør to gonge for å sei det sånn!:D

Hva er grønt om dagen og gult om natten?



- ein agurk som jobbe nattevakt som BANAN hahahahahaha XD (tenk då! tar på seg banandrakten sin! haha)

9:10 AM  
Blogger Helena said...

hehe sorry lille dulli, eg ser keffor du syns ann e morsomme men han gjer det bare ikkje for meg... eg trur ikkje ann e tørre nok.. although that might be hard to understand :P

klart eg ska senda brev te deg karin, du må bare smøra deg me et tjukt lag tpolmodighet :S eg må først finna ut kor alle postkassane i denne byen e.. for ikkje å nevna postkontoret.. hmmm

9:37 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home