Sunday, April 26, 2009

sommer på jorda, smil over alt.






























Ja, så var det vel også min tur å informere alle dere våryre lesere om at sommeren nærmer seg. I kristiansand har det vært deilig vær de siste dagene og guttene kler seg i stadig letter og i mer passende klær.

Vi har allerede rukket å bryte bål-loven en gang for å grille pølser i sola. Åste, Gunnhild, Tina og jeg pakkte sekkene og reiste våre og reiste på tur til Fiskåvannet for å kose oss med god mat ;) Etter en litt vingelte start (vi hadde helt glemt både tennbriketter og tenneveske, og hadde det ikke vært for mine erfaringer som speider hadde vi sannelig også glemt fyrstikker) fikk vi fyr på grillen og ventet på at maten skulle bli ferdig. Så satt vi der å koste oss til skyggene ble lange, noe som tok laaang tid, og etter på gikk vi hjem til meg å så film.

Akkurat nå sitter jeg faktisk i stuen til far. Han ringte meg på fredags ettermiddag å spurte om ikke jeg kunne komme hjem å hjelpe til med å male, og siden jeg snart åker til København og sårt trenger pengene var jeg ikke særlig vond å be.

For tiden er dette yndlingssangen min:

3 Comments:

Blogger Kim Sigurd said...

skuffet over at du ikke overholder ikke brenne bål regelen.. og du kalle deg speider.. hehe neida ;) men nice layout på bloggen :) stilig

2:23 PM  
Blogger Karin said...

Hvis det var før 15 april er det lov! ;)

Liker også layouten! =) Synd litt av teksten blir squisha til siden ved bildene.

2:02 AM  
Blogger Helena said...

haha jaaaaa! kuuul blogg :D det va nok ikkje det karin, eg føle meg litt som en fellon, å eg lige det :)

7:42 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home