Thursday, July 16, 2009

Harry Potter å di


Si i mårå brage det laust med Harry Potter finale sammen med gode venna. Eg blei egnetlig positivt overraska øve at eg i det heila fekk billett te premiæren, men I suppose Storstova på bryne ikkje e den mest trafikkerte kinoen i landet.. eg såg dette bilde på postsecret å måtte le litt for, although ikkje fullt så makabert, kan eg deffinitivt identifisera meg med dette kortet. Når eg leste Harry Potter på ungdomskulen gjekk det nemlig så langt at når eg våkna om morningen, før hjernen min gjekk fra autopilot te Pete-"Maverick"-Mitchell-Tom Cruise-a-la-Top-Gun- pilot tog eg meg sjøl i å tenka at eg måtte forta meg å stå opp så eg ikkje forsov meg te dagens fusste time på Hogwarts... Må sei eg glede meg ENN DEL te i mårå jah ^^

4 Comments:

Anonymous Sigrund said...

Æg ao glede meg!! Får sommarfogla i magen kvær gong æg tæge meg sjøl i å tenka på dæ :P

9:07 AM  
Blogger Karin said...

Iiiiih, me ska på lørdag!! :D Glede meg te å se deg igjen, komme te Bryne den 23 eller 24! :D

9:46 AM  
Blogger Ine said...

:) an va jille

5:41 PM  
Blogger Kathleen said...

PostSecret <3 <3 <3 (Men mange av hemmelighetene er veldig triste da.)

4:33 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home